August 28, 2010

Things on track!!!

This year was pretty crazy in bad and good ways. In september on the 17th, it will be the first anniversary of my father's death. If you can ever live something harder than loosing a close one, i cant even imagine. The good filled in afterwards, do. I think my father is watching over us. Two babies added in my family (niece and nephew), my wedding, my first trip in France and on the carreer level everything is going great! I also just built my first website!



Cette année fût un peu folle de manière bonne et mauvaise. Le 17 septembre, ça va faire un an que mon père est décédé, rien je crois n'est plus dificile que de perdre un être cher. Mais après mon père s'est assuré que tout se passe bien pour nous! Deux bébés (neveu et nièce), mon mariage, mon premier voyage en France et au niveau de la carrière tout vas pour le mieux! J'ai même bâtit mon prmier site web!
*wish of the day* Take pictures of a few projects i did over the summer and post them!
Prendre des photos de quelques projets que j'ai fait au cours de l'été et les publier!

No comments:

Post a Comment